Рефлексія

Рефлексія Модуль 10,11

У цьому модулі ми мали змогу:

  • Обговорити те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань; 
  • Створювати презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів; 
  • Створити план впровадження теми; 
  • Підготувати та продемонструвати Портфоліо;
  • Отримати сертифікат;


Рефлексія Модуль 9
У цьому модулі ми мали змогу:

  • Обговорити створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
  • Обговорити, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
  • Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів; 

Рефлексія Модуль 8

У цьому модулі ми мали змогу:

  • Поділитися прикладами учнівських робіт;
  • Обговорити ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання; 
  • Аналізували те, як проводять оцінювання;

Рефлексія Модуль 7

У цьому модулі ми мали змогу:

  • Поділитися ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів;
  • Створювати та оцінювати приклад учнівської презентації, учнівської публікації, блоґу;
  • Вносили зміни до свого Плану вивчення теми;

Рефлексія Модуль 6

Розглядаємо проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті.
Опрацьовуємо План вивчення теми та осмислюємо те, що навчилися в цьому Модулі.

Рефлексія Модуль 5

Ми обговорюємо в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів. Також розглядаємо шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчаємось правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права.

Рефлексія Модуль 3,4

Ми формуємо навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів. Обговорюємо і формуємо Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів.
Обговорюємо разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання.

Рефлексія Модуль 1,2

Цей модуль дав змогу створювати папку Портфоліо для зберігання матеріалів власного проекту.
Також маємо можливість систематизувати свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології;




1 коментар: